Zalety Chatu

Ja znowu w kafejce hali bouderingu. Nawet fajnie było, bo pogadałem z ludźmi. Staram się nie przeginać, mam przez to więcej zabawy. Na koniec ćwiczę coś tam na desce campusowej. Ciekawe jak różnie się ludzie wspinają. To, co dla jednego łatwe, dla innego trudne. 

Zacząłem używać ChatGPT, do robienia poprawek w tym co piszę. To znaczy, nie tutaj, ale w książce. Nie chodzi mi o to, żeby ten generował coś, ale poprzez jego korekturę tekstu łatwiej zauważam, co jest niezrozumiała. To znaczy, niezrozumiałe dla jakiegoś programu komputerowego. Jeżeli on ma z tym problemy, to mogę się zastanowić, co właściwie chcę powiedzieć. To mi ułatwia pracę nad tekstem.

Komentarze

  1. Nigdy tego nie używałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jest praktyczne do pisania dokumentów. Także do poprawiania ich i temu podobne. Możesz spróbować na bezpłatnym, bez logowania:
      https://talkai.info/pl/chat/
      Używa się tego jak normalnego czatu.
      Możesz wpisać:
      "Czy Toyota Yaris jest ekonomicznym samochodem?"
      albo
      "Jak zrobić sałatkę z rzodkiewki?"
      ;) Napiszę osobnego bloga o używaniu tego, bo moim zdaniem jest to praktyczne.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!