Trening

Wczoraj poleciałem ze 4 metry głową w dół. Ciekawe uczucie, przynajmniej wiem, że pas działa też, jak się do góry nogami wisi. Za słabe łapki mam do chodzenia po "dachu". Byłem na basenie, i o ile mi się nie pomieszało, to pierwszy raz, pewnie dzięki pracy nad zwrotami, udało mi się poniżej 30 minut zejść. Cieniutko, ale zawsze coś. I tak pływam tylko dla zabawy.
Siedzę w kafejce, NB nawet odpisała na mojego maila, czym mnie bardzo zdziwiła, muszę powiedzieć. Czekam na cud, a póki co, to żyję sobie po prostu i próbuję walczyć z moimi lękami. L, moja współmieszkanka, jest podejrzanie miła ostatnio, może dlatego, że ja też jestem bardziej otwarty i się jej nie czepiam, ale sobie z niej jaja robię. Dzisiaj musiałm nawet kartofle na obiad obierać, do czego to doszło, i marchewkę też.
Obudziłem się w paskudnym nastroju, po części może to kontakt z NB, po części może prostu stare sprawy, trudno powiedzieć.
Wpienia mnie strasznie, jak niektórzy ludzie, jak im się pieniądze pożyczy, to znikają z horyzontu. Ale nie wszyscy.
http://www.youtube.com/watch?v=PNc278W45ck
przypomina mi trochę NB.
--> coś z zeszłego roku chyba
Blokady, to prosta rzecz.
Kiedyś napisałem o nich, że są jak pająki siedzące na progu
mojego biurka, jak węże, przepędzające mnie.
Gdyby były takie
widoczne, spojrzał bym im w oczy i może coś z tym zrobił. Ale są
one nierzeczywiste, ukryte, są one w mojej głowie, dotykają mojej
amygdali i ona wysyła sygnały alarmowe. Mówi mi, żebym uciekł,
schował się, nie ruszał się, przestał myśleć.
I leżę wtedy i
oglądam sitcoms, wybuchając czasami śmiechem, bo czasami są one
śmieszne. Czasami muszę uciszyć, bo są one tak głupie, albo
tak mnie dotykają. Zdaję sobie świetnie z tego sprawę, że
mógłbym inaczej mojego czas używać, ale nie zapędzam się do
roboty, chyba, że muszę. Czasami mi smutno, bo nie potrafię sobie poradzić, ale
pracuję nad tym i nikt inny nie może mojej pracy ocenić oprócz
mnie samego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!