Unowocześnili

 Ale ten czas pędzi, już znowu tydzień minął, czy jakoś tak. 

Szachy coś dzisiaj stanęły, bo nie chcę się poddać głupim puzzlom, a są na tyle trudne, że nie umiem ich rozwiązać, to znaczy, bez siedzenia przy nich krócej niż pół godziny, choć tyle nie siedzę nigdy w kawałku. 

Muszę sobie kupić książkę do nauki japońskiego, bo używam Duoliguo i zauważam, że to dobre jak się coś umie. Kiedyś była tam gramatyka, teraz "unowocześnili", więc zniknęła. Bez książki do gramatyki, to cienko to widzę. Mógłbym w internecie coś znaleźć, ale lubię mieć czasami książkę w ręce.

Komentarze

  1. Mi się też nie podoba nowa wersja Duolingo. Ale w internecie jest stara wersja wystarczy zainstalować. Polecam ale tą starą wersję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, działa ta stara wersja? Coś tam czytałem o tym, muszę jeszcze raz popatrzeć.

      Usuń
    2. Działa bardzo dobrze. Ja korzystam z wersji 5.72.3 (plik ma niecałe

      Usuń
    3. Dzięki, 5.72, czyli z września 2022, muszę się zastanowić, bo mam androida i dlatego musiałbym to ściągnąć z innej strony niż ta zupełnie oficjalna, czyli "PlayStore". Nie chcę się nadziać na wirusa, muszę posprawdzać w internecie na ile pewne są te niektóre strony oferujące starsze wersje ;)

      Usuń
    4. Jak chcesz to mogę jakoś podesłać, ale nie gwarantuje że ta moja jest bez wirusa. Ja jej używam i sobie chwalę 😏

      Usuń
    5. Dzięki, znalazłem parę miejsc, gdzie można ściągnąć. Zastanawiam się, bo używam "online banking" na moim telefonie. Głównie to chodzi mi o japoński, tą gramatykę, tyle, że mogę ją mieć też na PC-cie, bo są strony ze starym duolingo. Np https://duome.eu
      albo https://duonotes.fandom.com/wiki/Duolingo_Tips_and_Notes_Wiki

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!