Pokręcone

Zastanawiam się cały czas, co się ze mną dzieje i dlaczego. Skąd te lęki. Kiedyś nie wiedziałem, że to po prostu lęk. Było mi gorąco, jak coś miałem zrobić, nie umiałem się skoncentrować, ani za wiele rzeczy wziąć, tak po prostu. Musiałem stosować tricki, uciekałem w różne rzeczy. Teraz szukam żródła tych lęków w przeszłości. Dlatego tyle o tym. Ostatnio staram się bardziej na szukaniu przygód (słabe rezultaty ;o) i sprzątaniu (lepiej) koncentrować, niż na NB (Narkotyku-B).
--- PTSD
Nie
wiem jak mnie dojrzał, może zawołał, może wróciłem z podwórka,
czy ze szkoły, ale ciągnie mnie teraz za ucho do lustra w
przedpokoju, by mi pokazać, jaki jestem nieuczesany. „Nie widzisz?
Nie widzisz?” - pyta mnie. Ucho mnie cholernie boli, bo moją głową
prawie potrząsa za jego pomocą. No cóż, zdarza się, kiedyś może
częściej, że opiekun dzieciaka w celach „wychowawczych” za
ucho je ciągnął. Ale to nie zmienia problemu, który teraz przede
mną stoi. Mam się czesać z przedziałkiem. Nie muszę dodawać, że
mam dosyć kręcone włosy, on ma proste. Więc spogląda na mnie
przez wpółuchylone drzwi kuchenne, siedząc przy stole. Próbuję
się czesać, ale mam problem z tym przedziałkiem. Normalnie, to nie
wolno mi lewej ręku używać, bo wtedy jestem „mańkutem”, a
takich się nie toleruje w domu, takich się zwalcza. Bo to
„leworęczni”, czyli należą do podgrupy „nieudaczników”.
Takim trzeba a nawet należy pokazać, jak się posługiwać prawą
ręką, czyli nauczyć ich porządku. Więc próbuję się czesać i robić przedziałek z lewej strony głowy, używając do tego prawej
ręki. Nie jest to takie proste, bo wtedy zasłaniam sobie trochę
widok prawym ramieniem. „Nawet się uczesać nie umie” - słyszę.
Jeśli bym powiedział, że to poprawia moją koordynację ruchową,
to bym skłamał. Nie wiem, czy mnie zaraz nie „gruchnie” za to,
że tak wolno mi idzie. W sumie, to o to chodzi, że niektóre rzeczy
można robić lewą ręką, to jest, parę ruchów jak się robi
przedziałek. Ale za dużo tą lewą ręką, to jest się znowu na
liście do tresury. Ciekawe jakie obszary mózgu rozwijają się, gdy
się próbuje tego rodzaju problemy rozwiązywać „ile razy wolno
użyć lewej ręki jeśli się robi przedziałek z lewej strony”.
Może żadne, a może jestem kimś "specjalnym",
jak wiele innych trochę pokręconych ;o)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!