Znowu i nie znowu

Znowu siedzę sobie w kafejce i wszystko wydaje się być takie, jak przed rokiem. Tyle, że teraz mam rozwalony trochę palec, nie planuję długiego urlopu, na który nie mam ochoty, w sumie. Czy chodzę mniej po ścianach? Nie wiem, bo ostatnio rzadko mi się to zdarza. Za to może czuję częściej ciężar na piersiach, jak dzisiaj. Kiedyś bym może od niego uciekał, teraz go jakoś łatwiej akceptuję. Nie wiem, czy to tylko za dużo kawy, czy tematy na blogu, fakt, że wymieniłem parę smsów z NB? Niebo jest niebieski, widzę je w oddali między budynkami domów. Jakaś taka nostalgia mnie opadła. Przed chwilą bawiłem się z dwoma córkami znajomego, który przy tym samym stole siedziały, jedna z nich robiły miny jak NB ;o) Ale nawet jak mi smutno, to mimo wszystko jakoś mi czasami milej, albo tylko się oszukuję. Brakuje mi seksu, tak mi się wydaje, albo kogoś bliskiego. Tak sobie piszę, po prostu. Muzyk, lekka, jazzowa, odgłosy z ulicy. Samotność, ale nie taka pusta jak kiedyś. Mam książki w plecaku, poczytam, poznam świat innych, odkryję kawałek mojego świata. Napiszę coś, coś może zgubię po drodze, ale nie muszę tak uciekać w tym momencie. Jeszcze nie jestem tak, gdzie bym może chciał być, ale jest mi prościej i nie próbuję robić wszystkiego na raz, nie robiąc często nic i obwiniając się sam o to. Jakoś, jakiś ten dzień taki, jak ta notka. Nie wiadomo jaki ;o)

Komentarze

  1. o czym pisales z NB? głebszego coś czy tylko infantylne smsy na temat pogody?

    zablokowalam jego ip i z domu i z pracy... na szczescie ma stale.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co? ja chciałabym żeby zadzwonil, albo najlepiej przyjechał i przytulił mnie mocno, chciałabym wypić z nim wino i nawet nie musimy rozmawiac, po prostu chcialabym zeby byl.

    No to masz niezle powodzenie u 5 i poł latki i 7 latki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. najnowszy focus, strona 50, wydanie polskie. kupiłam jak tylko to zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U takich to mam zawsze powodzenie ;o) Tym bardziej, że umiem ołówek naostrzyć ;o) Pewnie, że byś chciała, a kto by nie chciał, żeby ktoś przyjechał, przytulił, napił się wina i dużo nie gadał ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. I co tam jest w tym fokusie?

    OdpowiedzUsuń
  6. no taaak przez ten olowek dla dziewczynek jestes strasznie meski. hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tylko, akurat jej nie ma w domu, specjalnie się nie rozpisywaliśmy ;o) A one już trochę zapomniały, ale dostałem prezent, miniaturową książeczkę o pszczołach ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. ->eM i co z tym Focusem i 50-tą stroną?

    OdpowiedzUsuń
  9. wyczytalam na stronie internetowej focusa ze na str. 50 jest o PTSD. ale o szczegoly musisz zapytac eM

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie co napisała ?
    napisz o niej coś więcej
    kim jest co robi w życiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisała, że jak wróci do domu, to mi pośle maila. Ona mi posłała dawno obiecaną paczkę i ta paczka wróciła, i ona myślała, że ja ją odesłałem. I chciała jeszcze raz posłać. Właśnie skończyła studia, ma chłopaka, a co teraz akurat robi, to nie wiem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie jakiegoś linka do tego artykułu w Focusie, ciekaw jestem co napisali ;o) Dużo się mówi o PTSD w związku z wojną w Afganistanie, z wojnami jakie Israel prowadził. Temat nie jest niczym nowym, sporo żołnierzy po II-wojnie światowej, Wietnamie itp, go miało.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.focus.pl/magazyn/ nic innego nie znalazlam

    OdpowiedzUsuń
  14. To już widziałem. Jeszcze jakieś pytania? ;o) Siedzę tu z tą małą i oglądamy myszy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mógłbym do niej coś napisać, ale nie chcę wpadać w ten sam schemat, że mnie dużo bardziej zależy, na niej, a jej tylko na kontakcie ze mną, z miłymi rozmowami, tak mi kiedyś powiedziała :o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!