Smutek

Smutek przychodzi i znika, i jaka jego logika? ;)

Komentarze

  1. ja Ci zaraz dam smutek...

    "mowie Ci przyjedz do mnie, nabierzesz dystansu, zużyjemy powidła śliwkowe:)"

    początek z czymś Ci się kojarzy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaa, tak wampirki sciagaja swoje niewinne ofiary, na powidla sliwkowe uzywane w niecny sposob jako lapka na lakome istoty. Wystarczy taki mi powidlami posmarowac smakowite czesci ciala i ta niecna metoda spowodowac zawrot glowy ;)
    W stylu dowcipu "samotna komorka blaka sie po glowie faceta, wola "Uhuuu" ale nikt jej nie odpowiada.
    Naraz pojawia sie druga.
    -Co ty tu tak sama robisz, przeciez wszyscy sa na dole"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale powiedz, komu byłoby nieprzyjemnie. Tobie czy mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhmm, pewnie bysmy oboje straszliwe bolesci przezywalie ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. taa, zwichniecie języka. na ten przykład:) i jak robić później okłady?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie ten wpis z czyimś wpisem mi się kojarzy:|

    OdpowiedzUsuń
  7. Oklady potem z lodow ;) poziomkowych ;)
    Bo zaraz bede musial tego bloga jako od lat 12 oznaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a nie 18?:D

    jej ale ja tęsknie za lodami pistacjowymi...i orzechowymi. łaaa ale żeś mi dał do wspominania, dosłownie czuję smak amrumerskich lodów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Eeee tam, od 18 to SM ;)
    Ano, lody, mhmm, ale bita smietana tez nie jest zla ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię bitej śmietany;) to profanacja lodów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Toz ja nie mowie, ze Ty ja masz lubic, Ty po prostu masz nie miec na nia alergii ;) hihi ( i smial sie ze swojego glupiego dowcipu przez najblizsze pol godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. faceci:)

    jak znajde taki jeden rysunek to Ci pokaze, apropos tego kawału;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wez zmien ten wpis bo serio zaczynam miec f-b zwiazany z Wiesz Kim. :|

    a kobiety zawsze sa niewinne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmienic sie nie da, wiec skasowalem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!