Poczta

Poczta nie dostarczyła mi zawiadomienia, że paczka przyszła, i paczka wróciła do adresata, chyba. Co jest ważne w moim życiu. Oglądałem sobie samochody na youtube, taki Lamborghini byłby niezły. Dlaczego mi przy niektórych dziewczynach tak dziwnie? Coś mnie zaczyna dusić, z lekka, serce mi się dziwniej kołacze, robi mi się smutno. A z innymi nie. I myślę, że lepiej się zadawać z tymi innymi, niż męczyć widokiem tych pierwszych. Z tym, że mnie do tych pierwszych coś mnie nie ciągnie. Wyżyłem się trochę na ściance, bo na końcu trochę na kondycję porobiliśmy, czyli tą samą drogę parę razy bez przerwy pod rząd. Polubiłem chodzić pod dachem, i wieszać się na czubkach palców, trzymając się jednego chwytu na wszelki wypadek. Akurat tu w kafejce obsługuje jedna taka, przez którą mi trochę dech zapiera w piersiach. Może mi po prostu brakuje kogoś do łóżka? Ale nie mam ochoty z każdą iść, to też problem.
Ładna jest i sympatyczna i stoi tutaj, oparta o maszynkę do krojenia sera, czy innej kiełbasy. Koło mnie siedzi kumpel, to znaczy, taki kumpel z kafejki. Oni rozmawiają akurat o programach do odtwarzania muzyki, a ja sobie siedzę i piszę, zastanawiając się co się w mojej głowie dzieje.m No i poszła. Eh, co się z moją głową dzieje. Przytulił bym się do niej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!