Konie lubia jesc jablka II

M, czyli dziewczyna o skosnych oczach, cos jest milsza ostatnio. Moze dlatego, ze jej czasami pomagam w pracy, choc ostatnio, to ja zrywam nasze rozmowy, jak gdzies na korytarzu gadamy. Przestala juz na mnie tak dzialac, no i dobrze. Jestem jakis dziwny, mysle, o NB (Narkotyku B), moze napisze do niej. Nawet nie wiem po co i dlaczego, moze dlatego, ze cos w mojej glowie tego chce.
Pamietam, jak za niektorymi dziewczynami szalalem, niezaleznie od tego, czy ja je zostawilem, czy one mnie. W sumie, to jakos wiekszosc, to chyba ja zostawilem, albo odstraszylem.
Nie wiem, nie chce mi sie nad tym zastanawiac. Po co pisac do NB? Moze, zebym nie musial sie zastanawiac, czy napisac, czy nie.
To dziwne uczucie, chciec do kogos napisac, a rownoczesnie, tego nie chciec. Mysle, ze sporo ludzi takie cos zna.
Ale za to milo rozmawia sie z M, ona tez sie wyluzowala i zaczyna sie droczyc, bo wczesniej powazniej brala to co mowilem.
Ja dalej walcze, mhmm, czy mozna to nazwac walka?

---
Wieczór
Napisałem do NB, nic zobowiązującego. Ciekawe, czy odpisze. Ale przynajmniej nie muszę się zastanawiać, czy coś napisać. I nie czuję się dziwnie, jestem po prostu zmęczony. Pysk mnie boli, bo mam afty, jestem jakiś otępiały, nawet nie wiem dlaczego. Może za dużo się swoim dzieciństwem zajmowałem? Czasami zdarzało mi się, że się fizycznie z bólu skręcałem, po prostu mnie coś w okolicach splotu słonecznego wtedy cholernie bolało. Dlatego staram się sobie odpuścić, jak dostaję aftów, które nie przechodzą, jak zaczynam czuć dziwny stan gorączkowy. Kontrola rezerw energetycznych.

Komentarze

  1. przepuszczalna27 lipca 2011 12:59

    wiele razy się zastanawiałam czy coś napisać, czy się spotkać.. sam fakt zastanawiania się nad takimi rzeczami był już beznadziejny...
    cieszę się, że to u mnie minęło.. głowa do góry! ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!