Chodzi mi po glowie

Bylem pod namiotem z J i H. Okazalo sie, ze H cos czuje do J, poza tym, to jest lekko depresyjny. Po tym jak to wyjasnili, atmosfera ani sie nie poprawila, anie nie pogorszyla, ale byla moze bardziej meczaca. W sobote po skalkach poszedlem z J nad jezioro. Ogolnie, to spalismy w tym samym namiocie z piatku na sobote, co sie H pewnie nie podobalo. Do niczego miedzy mna a J nie doszlo, choc moze moglo dojsc, jakbym bardziej probowal. Ale mam wrazenie, ze J sie zawsze jakos wywinie, jak sie za blisko siebie znajdziemy, nie liczac tego, ze lezy kolo mnie, czy na moim ramieniu i pozwala sie po wlosach glaskac.
Troche jak oswajanie lisa, z Malego Ksiecia.
Co do lisa, to pszyszlo takie bydle pod namiot z soboty na niedziele, bo mielismy w menazce pieczone kielbaski. Podrapal mi namiot. Ale fajnie za to bylo jego cien na plachcie namiotu widac. J tez sie kiedys obudzila i dusilismy w sobie smiech, zeby go nie sploszyc. Mial szpiczaste uszy i czail sie kolo wejscia. Jak na filmie rysunkowym. Otworzylem mu troche namiot, zeby nie drapal niepotrzebnie i wszedl, widzielismy go w swietle latarki, ustawionej na czerwone swiatlo.
Ale pol nocy mialem z glowy, bo on podchody robil prawie cala noc. Porwal nawet aluminiowy pokrywke menazki i wywlokl ja do lasu.
Ciekawe, czy bym dalej z J zaszedl, jakbym bardziej sie do niej probowal zblizyc, choc i tak probuje. Ale i tak bylo milo jak bylo, i tyle. Ale po glowie mi ona i tak chodzi.
W czwartek idę się powspinać z J.
NB napisała mi dzisiaj wieczorem smsa. Pozdrowienia znad morza. Ale w tym momencie jest mi milej z J, choć z nią pewnie nic nie będzie, ale przynajmniej się z nią fajnie czas spędza, choć bez seksu. Z NB, to samo, tylko uciechy w tym żadnej. Więc co wybrać? Takie trudne zadaję sobie pytanie ;)

Komentarze

  1. NB.. to chyba trudniejsze...
    a J. oswojona? to już będzie inna J... tylko czy ktoś by chciał takie oswojone lisy?

    OdpowiedzUsuń
  2. J w ogole nie oswojona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym próbowała z J. Po co wracać do NB?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo.. lisa!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co widzę to J ;) i to sam to napisałeś.. tylko, gdzieś między wierszami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!