Dzień w miejscu

Zamiast zrezygnować z biletu przesunąłem go sobie na koniec lipca. Kosztowało mnie to 100 EUR z groszami. Nie wiem już ile razy ten termin odlotu przesuwałem, ale tego biletu się już nie da "przesunąć" do przodu, bo w lipcu będzie miał już rok.
W sumie, to przyjechałem tu nie wiedząc ile zostanę. Pierwszy raz przedłużyłem o 3 miesiące chyba, drugi, to już nie wiem.

Nic konkretnego dzisiaj nie zrobiłem. Chiński mnie trochę załamuje, bo prawie, że nic nie rozumiem, jak ludzie mówią, czy z tego serialu, który sobie czasami oglądam. W każdym razie ćwiczę słuchanie. Mógłbym więcej struktury wprowadzić, do tego uczenia się, ale mi się nie chce.

Słucham jakiejś ujmującej, chińskiej, melodii fletu, napisanej podobno w 177 A.D.

Na paletkach mnie kumpel, który dość dobrze gra, pochwalił. Jak mówię, nie chodzi mi o granie, ale o fakt, że mimo tego, że często się spinam, jednak coś potrafię iść do przodu. Nie jest to za dobry dzień, ale bywało gorzej. Przynajmniej byłem na targu i trochę się tego Chińskiego pouczyłem. Kaszel mnie jeszcze trochę męczy.

Komentarze

  1. Nigdy w życiu bym nie podjęła się nauki tego języka. A co do pisowni ktoś kiedyś powiedział że nic nie rozumie z tych stawianych domków i płotków. :) I ja tez bym nie zrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre te domki i płotki mają nawet dla mnie jakiś sens, inne są dosyć abstrakcyjne.
    Ale, to Ci się na pewno spodoba, bo jesteś rodzinna :D
    "Dobrze" to po chińsku znaczek "kobieta z dzieckiem".
    A "facet", to "pole" i "siła" ;) Znaczek słońca wygląda trochę jak słońce, woda, jak woda itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brzmi tak tragicznie jak myślałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie brzmi tak tragicznie jak myślałam. :)
    Publikując komentarz wyświetliło mi coś pierwszy raz w życiu, mianowicie że to co napisałam już ktoś powiedział...śmieszne. Czyli dane zdanie lub słowo można tylko raz wypowiedzieć a w tym przypadku napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah system mi się zaciął i nie wiedziałam że już to opublikował. Ale ze mnie ciamajda:D Mimo wszystko bez sensu z tym ograniczeniem słów powielanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę większy problem, to dla mnie wymowa, a jeszcze większy, to rozumienie :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!