Lepiej iść, gdy wszystko gryzie.

Rano coś mi się nie chciało wstać. Gdybym miał się do kogo przytulić, to może bym jeszcze pospał, a tak, to i tak wiedziałem, że raczej już nie zasnę. Nie poszedłem na siłownię, bo mi się nie chciało, a poza tym, to mam paletki po południu, więc nie chciałem przesadzać.

Teraz siedzę w kafejce, przedtem siedział koło mnie facet, z jakimiś dwoma filipinkami, którym to komplementy prawił, one śmiały się jak polskie dziewczyny. W kafejce jednak więcej coś popiszę, niezależnie od tego, czym to jest spowodowane, kawą, czy może obecnością ludzi, faktem, że jestem poza domem?W domu jest mi chyba łatwiej uczyć się chińskiego, bo tam mam spokój i mogę sobie poza tym na głos pewne rzeczy powtarzać.

A zapytała, czy przyjdę wcześniej na paletki, żeby razem poćwiczyć. Tyle, że A jest mężatką, jej facet gra dobrze, lepiej ode mnie. To tyle na temat pytań co do relacji ;) Ale poćwiczyć z nią jest fajnie.

Kumpel z Niemiec dalej się nie zgłasza, denerwuje mnie to, bo miał chociażby oddać mój samochód na złom, już miesiąc temu, a nie zgłasza się, nie da się go nijak złapać, bo nie odpowiada na tekstowanie, maile, nie odbiera telefonu. Chyba jest bardziej porąbany niż myślałem, choć wiedziałem wcześniej, że ma swoje dziwne zachowania, to jednak za każdym razem mnie to trochę zaskakuje. Coś we mnie się nieźle złości na niego, czując brak kontroli, nad jakimś tam kawałkiem mojego życia, a może bojąc się, że sam będę musiał pewne rzeczy załatwić? To ostatnie odgrywa chyba dużą rolę.
W każdym razie Japonka-K, jego dobra kumpelka, moja też, wróciła już chyba z Japonii, więc jakoś to będzie. Ona go czasami za uszy wyciąga, żeby się ze mną skontaktował, choć robi to bez przesady, ja też nie naciskam.

Interesujące, jak lęki działają na emocje. Mimo wszystko, to staram się robić swoje, może kiedyś dojdę do tego, czego szukam, albo czegoś innego. Lepsze to, niż stanie w miejscu, gdy wszystko gryzie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!