Zmiany humoru

Tu oczywiście nic o piłce nożnej. Za to fajnie było na tym treningu. Zawsze coś tam z innymi grupami potrenuję, choć im tylko pomagam. Znowu przydało mi się coś z TaiChi. Nagrałem sobie ten mój trening, temu widzę lepiej jak to wygląda. Ciekawe na ile się poprawiłem, w porównaniu do tego jak grałem dwa lata temu.
W sumie, to nie jest może aż takie ważne. Lubię tego trenera. Dzisiaj szedł na randkę, powiedział nam, bo zauważyłem, że miał nową fryzurę.
żeby nie było, to on zauważył, jak ja miałem nową :)
To znaczy, nową, jak nową, włosy trochę podcięte, czy coś.

Ciekawy jest ten trening, bo czasami robię coś i czuję, że coś jest nie tak, a on mi tłumaczy, dlaczego tak jest. Zmieni się jakiś drobiazg i wychodzi inaczej.

Nie napisałem dzisiaj nic, po powrocie, a byłem tam 5 godzin, musiałem się zdrzemnąć. Były nawet dwie fajne dziewczyny, czy nawet kobiety, tam, przynajmniej jedna w wieku już nie pierwszego roku studiów, zawsze coś. Po jakimś czasie człowiek zna wszystkich, z zawodów, czy z klubów, bo aż tyle różnych ludzi tu nie gra w paletki.

Poranny smutek, bezradność, frustracja, zniknął po treningu i drzemce.
Myślę, że teraz reaguję inaczej niż kiedyś. Gdy jest mi źle, to mówię sobie -- jest Ci źle, ale Ci przejdzie.
I tak się dzieje. Wiadomo, w momencie, gdy człowiekowi jest źle, wszystko wydaje się trudne, trochę bez sensu, to nie wierzy się, że humor może się zmienić, ale tak się dzieje. Napiję się kawy, czy coś, zjem coś słodkiego i już jest lepiej.

Komentarze

  1. No tak, u Ciebie zima - nie pomyślałem o tym. Tym bardziej się przyda jakieś ciepło drugiego ciała. Skoro lubisz tego trenera, może pomyśl o tej randce, zanim go ktoś sprzątnie... ; ) Naturalnie żartuję. Wolisz kobiety, wiem. Ale ich też tam chyba nie brakuje.

    Pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Już za późno, trener miał już wczoraj z kimś randkę :P
    Ta, brakować ich tu nie brakuje, ale żeby to tylko na ilości polegało, tak jak na przykład zbieranie grzybów w lesie :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!