Niby sroka na balkonie

Temperatury tu skaczą, dzisiaj w ciągu dnia pewnie ponad 25C, w nocy ma być koło 19, ale za parę dni w nocy znowu 10.

Po części przez to, że cieplej, po części, że tyle grałem, miałem w nocy skurcze, gdy podwinąłem nogi. Zdarza mi się to dosyć rzadko, ale wczoraj miałem najpierw swój trening, potem coś tam pomagałem przez dwie godziny, a wieczorem było mało ludzi, więc gra prawie bez przerwy przez jakieś 3 godziny z kawałkiem.

Nawet mi się trochę łatwiej pisze, trochę, dodam. Na treningu dobrze mi się z trenerem rozmawia, bo on ma podejście analityczne. Mówię mu, że mnie stresują pewne sytuacje na bosku, to on mi pokazuje rysunek, jak to w głowie działa i co można próbować robić, jakich metod, czy technik używać.
Zauważyłem, że pewne rzeczy, które on mi powiedział, nawet dosyć dobrze działają.
W Niemczech klient pyta znowu, kiedy wracam, nie żeby mnie poganiał, ale chce wiedzieć.

Chińczycy przywieźli mi prezent, po powrocie z domu. Mały czajniczek z kubeczkami do robienia herbaty. Uznałem to za dobry moment, żeby się herbaty napić. W kubeczku pokazała się mała dziurka, w środku, wiadomo "Made in China", ale są dwa kubeczki, więc spoko.

Idę zaraz na trening. Jak byłem na balkonie, to przyleciała ichna sroka, one żyją do 30 lat. Siedziała może dwa metry ode mnie, na słupku poręczy, popatrzyła, popatrzyła, poleciała. One podobno znają wszystkich domowników, potrafią ich odróżnić, nawet, jak kto w czapce. Wiem, bo niektórych nie lubią, to ich gonią, z jakiegoś tam powodu. W Polsce, lata temu, to by ją na wszelki wypadek może ubili, to to "szkodnik".

Kobieta by się przydała, myślę sobie.

Komentarze

  1. Nie skupiaj się na srokach... czasem.
    Nie za dużo rozmyślasz? Działaj więcej, mniej trenuj. Nie wiem czy pomoże ale spróbować zawsze można ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwiej powiedzieć niż zrobić :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda. Zawsze łatwiej temu, kto stoi obok.
    Pozytywnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano :D
    Dziękuję, wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!