Nie chce mi się

Coś mi się nie chce pisać, nawet nie wiem dlaczego. Zamówiłem sobie dzisiaj dwie książki, autor Bessel van der Kolk, psychiatra z Bostonu, czy coś takiego. Obejrzałem parę jego rzeczy na YT i spodobało mi się. On już od dawna siedzi w PTSD i innych takich.
Swoją książkę zaczyna o tym, jak pracował z weteranami wojny wietnamskiej. Jego wykłady na YT są bardziej aktualne, o różnych technikach terapeutycznych i ich skuteczności.
Spodobało mi się, jak powiedział, że nie istnieje jedyna metoda, która pasuje do każdego.

Komentarze

  1. Pewnie książki w języku angielskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna po angielsku, druga po niemiecku.

      Usuń
    2. To nie przeczytam... Ale zaciekawiło mnie, może znajdę coś innego (tak przy okazji)...

      Usuń
    3. Może jest jakieś polskie tłumaczenie. Jak co, to polecam książki Judith Herman, wiem, że jest parę tłumaczeń na polski. Oni chyba nawet współpracowali, czy coś. Teraz to już sporo można znaleźć różnych rzeczy, świat idzie z postępem :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!