Energia kosmiczna

Niebo jest szare. Ciekawe jak to działa z tłumieniem emocji. Gdy jestem spokojny, to znaczy, że tłumię emocje, czy że po prostu jestem spokojny?
Dzisiaj rano gdy brałem prysznic przypomniało mi się, że Stary nas kiedyś wywlókł z łóżek, bo któreś z nas nie zakręciło butelki szamponu, jednej z tych stojących na brzegu wanny.
Wiem, że niektórzy mieli, czy mają rodziców, którzy po pijaku robili awantury. Mój stary to na trzeźwo. Gdy coś wypił, to dało się chyba lepiej z nim wytrzymać.
- Wstawać, do łazienki - zakomenderował zapalając światło w naszym pokoju.
- Kto nie zakręcił szamponu? - zapytał wskazując na butelkę.
Już nawet nie wiem, czy chodziło mu o zasadę, ale pewnie o to, że "procenta", czyli jakieś ważne substancje z szamponu uciekają, jak się go nie zakręci. Energia kosmiczna, pewnikiem, w szamponie za parę złotych.

Komentarze

  1. Toż to trzeba mieć zaorany mózg żeby robić awanturę z powodu nie zamkniętego szamponu. Ja nic nie mówię nawet gdy ktoś przestawi moje rzeczy które ja ustawiam wg siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój stary był jakiegoś tam typu psychopatą i się na nas wyżywał, ale też potrafił Babcię popchnąć. Nie był umysłowo chory, bo przed ludźmi zawsze starał się robić dobre wrażenie, czyli wiedział co robi :P Z perspektywy czasu uważam, że to nawet interesujące popatrzeć na to co się u mnie w domu działo, bo nie jest to jakiś unikat. To jakby obserwować stado małp, próbować z nimi siedzieć na drzewach :D
      Czarny też nie miał dużo lepiej, tyle, że jego Twórca, to po pijaku chyba raczej. Masami jest takich przypadków. W sumie, to prawie, że śmieszne, jak to działa, chodzi mi o mechanizm.
      Nie wiem jak w Polsce, ale w Australii dużo się o przemocy w rodzinie pisze, w Niemczech to chyba raczej o "biednych" kobietach, które mniej zarabiają od mężczyzn. Co kraj to obyczaj ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!