Słońce na balkonie

 Zimno to, ale raczej nocą, będzie z -10, w ciągu dnia tak koło -3 chyba.
Dzisiaj było sporo słońca, gdy wyszedłem na balkon to miałem je na twarzy, chyba po raz pierwszy w tym roku na balkonie. Jeszcze nie jest ono na tyle wysoko, żeby mi oświetlało twarz, gdy siedzę na krześle, ale zawsze coś. Póki co to nie czytam książki na balkonie, bo stwierdziłem, że przy temperaturach poniżej zera łatwo dostać zapalenia różnych organów, gdy człek tylko siedzi. 

Poćwiczyłem znowu na desce do wiszenia, chwytodeska się to chyba nazywa. Wymyślił ją w sumie Niemiec, to znaczy, takie ćwiczenie. Międzynarodowa nazywa się takie coś "campus board". To dlatego, że była niejako wymyślona w klubie sportowym o nazwie "Campus". Ten człek, Wolfgang Güllich, już w 1988 ćwiczył wiszenie na pojedynczych palcach, a ten "campus board" stworzył po to, żeby móc zrobić jedną drogę w skałkach. Miał lekką obsesję na tym punkcie, jak to jeden z jego kumpli określił. Ja to nawet nie umiem wisieć na jednej ręce, tak, że nie o to chodzi. Po prostu sobie ćwiczę, bo chcę zobaczyć jak daleko zajdę w tych ćwiczeniach i czy uda mi się robić jakieś trudniejsze drogi. Jeden zbiera znaczki pocztowe, choć teraz to już raczej rzadko, inny wisi na desce, jeszcze inny popija piwo. Każdy ma tam jakieś hobby.

Byłem na spacerze, chcąc wykorzystać słońce. Wczoraj i dzisiaj byłem. Nawet się przebiegłem kawałek, choć wiadomo, na brak bólu nie mogę narzekać. Tyle, że ból to tylko jakieś tam sygnały na neuronach. Akurat czytam o tym jak działa widzenie. W sumie jest to nawet fascynujące, przynajmniej niektóre rzeczy. 

Wiewiórek nie widziałem już od chyba dwóch dni, może się schowały, albo ja jestem za rzadko na balkonie.

Z rana miałem nawet dobry humor. Ciekawe skąd się to bierze, że czasami próbuje mnie dopaść depresja, a czasami nie.

Komentarze

  1. Może jest zbyt zimno dla nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, choć dzisiaj rano widziałem chyba ślady łapek na śniegu. Ja też tyle nie siedzę na balkonie na mrozie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!