Trochę słońca

 Jak się czyta niektóre komentarze w niemieckiej gazecie, to można dojść do wniosku, że niektórym Niemcom bardziej by się podobało, jakby jednak tylko hełmy wysyłać. 

Byłem w saunie, przedtem na siłowni. Robię sobie trochę ćwiczeń na nogi. Ogólnie, to ładna pogoda ostatnio, byłem nawet na spacerze z Sąsiadką. Ogólnie, to chodzę prawie codziennie do tego parku tutaj, to znaczy, gdy nie idę na jaki sport. Wczoraj byłem na ściance. Staram się nie przeginać teraz ze sportem, tym bardziej, że coś mnie zginacz biodra boli. Za to staram się codziennie coś nad książką popracować. To dobre ćwiczenia na walkę z przeszkodami w mojej głowie, którym się ten pomysł z pisaniem wcale nie podoba. 

Idę potem znowu na balkon, trochę słońca zażyć.

Komentarze

  1. Słońce dobre na wszystko :) A jak było w saunie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle super w saunie, już trzeci raz byłem w ciągu dwóch tygodni. Muszę nadrobić dwuletnią przerwę. Sauna podobno zdrowa, twierdzi nawet mój ulubiony neurobiolog internetowy :o)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kierowani instynktami

Jesienne słońce i ciasteczka

Wesołych świąt!